طرح لبخند هالیوودی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

طرح لبخند هالیوودی

طرح لبخند هالیوودی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

طرح لبخند هالیوودی همان لبخندی است که کاملاً بی‌نقص بوده و شکل فوق­العاده خاص و منحصربه‌فردی روی لب ایجاد می‌کند. داشتن دندان‌هایی که به‌صورت کاملاً درست و ردیفی و با رنگ سفید در دهان شما خودنمایی کنند، یکی از شرط‌های اصلی لبخند هالیوودی به‌حساب می‌آید.احتمالا می‌دانید که امروزه داشتن یک لبخند زیبا و ماندگار که آن را به لبخند هالیوودی نیز می‌شناسند تغییرات بسیار زیادی در چهره افراد ایجاد می‌کند و معمولاً با انجام برخی روش‌های زیبایی دندان به آن خواهند رسید.

پس از چشم‌ها مهم‌ترین المان مشخص‌کننده زیبایی، دندان‌ها هستند و می‌توانند لبخندی شکیل و دلنشین را ایجاد کنند. در ادامه این مقاله از سایت اسمایل استایل قصد داریم موارد بیشتری دراین‌رابطه برای شما بیان کنیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ویژگی­های مهم و حائز اهمیت لبخند هالیوودی کدام‌ها هستند؟

پیش از هر چیزی باید به توضیح این موضوع بپردازیم که اصلاح طرح لبخند با مزیت‌های فوق‌العاده ویژه و منحصربه‌فردی روبرو است. به کمک این روش امکان برطرف‌کردن تمام عیوب دندان مانند شکستگی، پریدگی و ترک به طور کامل فراهم می‌شود. اما از مزیت‌های ویژه لبخند هالیوودی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تغییر دلخواه برای شکل دندان یا تصحیح آن
  • تغییر رنگ و سفیدکردن دندان‌ها به علت وجود رنگ نامناسبی که دارند.
  • در مدت‌زمان کوتاهی تمام مراحل لبخند هالیوودی و اصلاح آن برای شما انجام خواهد شد.

لبخند هالیوودیچگونه لبخند هالیوودی داشته باشیم؟

افرادی که می‌خواهند به سراغ طراحی لبخند هالیوودی بروند باید بدانند که این روش تقریباً یک ظاهر بدون نقص و زیبا به آنها می‌بخشد. به‌خوبی از این موضوع مطلع هستید که دندان‌ها به چه میزان نقش مهم و حائز اهمیتی در زیبایی چهره به همراه دارند. داشتن دندان‌های ردیف و مرتب و درخشان در نهایت باعث می‌شود که چهره شما بیش از هر زمان دیگری بدرخشد.

اگر علاقه به طرح لبخند هالیوودی دارید اولین و مهم‌ترین قدم شما مراجعه به یکی از بهترین کلینیک زیبایی دندان است که البته در این زمینه تیم حرفه‌ای و معتبراسمایل استایل می‌تواند خدمات مدنظر شما را ارائه دهد.

پس از مراجعه به اسمایل استایل، دکتر امیرحسین ابوالبشری، شکل و فرم دندان را به‌صورت دقیق معاینه خواهد کرد. لازم است که شکل، فرم دندان و فک جهت استفاده از ونیر پرسلن مطابقت داشته باشد. این موضوع را فراموش نکنید که اگر عادت به دندان­قروچه دارید انجام این کار برای شما مناسب نیست. در چنین شرایطی پیشنهاد بهتری داریم و آن هم استفاده از براکت نامرئی است.

اگر دارای پوسیدگی دندان هستید پیش از انجام عمل‌های زیبایی باید به طور کامل رفع شوند. دندانپزشک پیش از آنکه به سراغ مراحل درمان واقعی برود در وهله اول لبخندهای آزمایشی را پیشرو آورده تا پس از انجام مراحل اصلی پشیمانی برای شما به وجود نیاید. در میان این طرح‌های مختلف می‌توانید مدل هالیوودی را انتخاب کنید که بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. در قدم بعدی به سراغ سفیدکردن دندان‌ها می‌روند و تمام لکه‌های موجود را به طور کامل از بین می‌برند.

تماس با دندانپزشکی اسمایل استایل

هزینه طرح لبخند هالیوودی به چه صورت است؟

دررابطه‌با هزینه و قیمت نهایی طرح لبخند هالیوودی باید بیان کنیم که به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه از آنها نام می‌بریم.

  • تعداد دندان‌ها برای لمینیت

این موضوع به خود بیمار بستگی دارد. در بسیاری از مواقع دیده شده که متقاضیان فقط تقاضا دارند که ۶ یا ۴ دندان آنها لمینت سرامیکی شود. اما برخی دیگر علاقه به لبخند پهن‌تری دارند و درخواست تعداد بیشتری برای لمینت می‌کنند. معمولاً زمانی که تعداد دندان‌ها برای لمینت افزایش پیدا می‌کند دندانپزشک نیز با انتخاب متریال مناسب و خاص نقش مهمی در کاهش مقداری از هزینه دارد. اگر می‌خواهید فقط ۴ یا ۶ دندان خود را لمینت کنید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از بهترین متریال جنس برای این کار استفاده نمایید.

مدل دندان هالیوودی

 

  • عیب‌های موجود که باید رفع شود.

رفع عیب‌های موجود که روی ظاهر دندان تأثیر می‌گذارد یکی از موارد مهم در هزینه به شمار می‌آید، چرا که در برخی مواقع ممکن است دندان شما پوسیده باشد که دندانپزشک باید آنها را ترمیم کند و پوسیدگی‌های عمیق معمولاً با روت‌کانال (درمان ریشه دندان) و نصب روکش دندان رفع خواهد شد که افزایش هزینه را به دنبال دارد. موارد دیگری همچون داشتن دندان‌های کج یا زاویه‌دار و غیره با استفاده از انواع خاص لمینت پرسلین رفع می‌شود که هر یک هزینه‌های مخصوص به خود را دارند.

  • هزینه طراحی و ساخت و تولید لمینت‌های پرسلین در لابراتوار

دراین‌رابطه باید بیان کنیم که هزینه لبخند هالیوودی با استفاده از لمینت سرامیکی به دو عامل مهم یعنی طراحی و ساخت ونیرها که در لابراتوار انجام می‌شود بستگی دارد. در برخی از لابراتوارها تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای برای ساخت استفاده خواهد شد که در نهایت طراحی لمینت پرسلین فوق­العاده دقیق‌تر در اختیار افراد قرار می‌دهد، اما این موضوع با افزایش هزینه روبرو است. دندانپزشکان اسمایل استایل، دکتر امیرحسین ابوالبشری و دکتر محمدرضا ابوالبشری، از پیشرفته‌ترین ابزارهای روز برای بازگرداندن لبخند زیبا به صورت شما استفاده می‌کند.

نمونه لمینت سرامیکی دکتر امیرحسین ابوالبشری

ماندگاری لبخند هالیوودی چقدر است؟

قطعاً سؤالی که مطرح شده ذهن تمام افرادی که قصد انجام این کار را دارند به خود مشغول کرده است. در پاسخ باید بیان کنیم که نمی‌توان به‌صورت دقیق یک بازه زمانی را در اختیار شما قرارداد، چرا که این موضوع تا حدود بسیار زیادی به مراقبت‌های پس از انجام کار بستگی دارد. پس از پشت سر گذاشتن مراحل لازم یک سری نکات از سوی دندانپزشک ارائه خواهد شد. چنانچه نسبت به مراقبت‌های تعیین شده از طرف دندانپزشک توجه نکنید ممکن است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حالت اولیه خود بازگردند.

لبخندی هالیوودی با اسمایل استایل!

همه چیز دررابطه‌با طرح لبخند هالیوودی را در اختیار شما قرار دادیم، اما در این قسمت باید بیان کنیم که این کار مراحل ویژه و منحصربه‌فرد خود را به دنبال دارد و برای انجام آن فقط یک تیم حرفه‌ای و معتبر می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند. به‌هیچ‌وجه برای صرف هزینه کمتر به کلینیک دندانپزشکی که دررابطه‌با آن اطمینان لازم را ندارید مراجعه نفرمایید، چرا که ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای شما ایجاد شود.

دندانپزشکی اسمایل استایل متشکل از یک تیم (دکتر امیرحسین ابوالبشری – دکتر محمدرضا ابوالبشری) بسیار باتجربه  با چند دهه سابقه در ایجاد طراحی لبخند می­تواند لبخندی هالیوودی را به شما هدیه دهند. کافی است همین حالا جهت ایجاد طرح لبخند هالیوودی، نوبت رزرو کنید و یا با شماره 982122560393+ تماس بگیرید.

سؤالات متداول

  • مراحل طراحی لبخند هالیوودی کدام‌ها هستند؟

باتوجه‌به حالت دندان‌ها و ایرادهایی که موجود است ممکن است از باندینگ دندان، انواع بلچینگ دندان، لمینت دندان، روکش دندان و غیره استفاده شود.

  • لبخند هالیوودی برای چه افرادی مناسب است؟

برای دندان‌های ترک‌خورده، تراشیده، تغییر رنگ داده و تمام افرادی که می‌خواهند دندان‌های زیبا و درخشان داشته باشند مناسب است.

  • روش‌های مراقبت از طراحی لبخند هالیوودی کدام‌ها هستند؟

استفاده از دهان‌شویه، عدم جویدن ناخن، عدم واردکردن فشار بیش از حد به دندان، رعایت تمام نکات بهداشتی دهان و دندان و غیره

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد