معرفی بهترین دهانشویه های ایرانی و خارجی

بهترین دهانشویه های ایرانی و خارجی

معرفی بهترین دهانشویه های ایرانی و خارجی

دهان‌شویه‌ها همواره یکی از بهترین مایعات ضدعفونی‌کننده دندان‌ها و لثه‌ها هستند که بیشترین تأثیر را در ازبین‌بردن باکتری‌های موجود در دهان دارند. بسیاری از افراد از این محصولات تاثیر گذار برای ازبین‌بردن بوی بددهان و برخی دیگر برای جلوگیری از پوسیدگی دندان بهره می‌گیرند. با این حال، انتخاب بین دهانشویه های ایرانی و خارجی موجود در بازار ممکن است کار آسانی نباشد. برای آشنایی بیشتر با دهان‌شویه‌های خارجی و ایرانی توصیه می‌کنیم تا پایان این محتوا از دندانپزشکی اسمایل استایل دنتیستری همراه ما باشید.

دهان‌شویه چیست؟

هنگامی که به یک داروخانه یا فروشگاه‌های مختلف می‌روید محصولات بهداشتی و مراقبتی بسیاری اعم از دهان‌شویه مشاهده خواهید کرد. ممکن است این سؤال برای برخی از افراد به وجود بیاید که دهان‌شویه چیست و در چه زمینه‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد. دهان‌شویه مایع بهداشتی است که جهت شست‌وشوی دهان و دندان و تمیزی بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. اکثر افراد برای سلامت دندان‌ و دهان خود از دهان‌شویه استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد از پوسیدگی، بوی بددهان و حتی سیاهی دندان های پرشده خود به دلیل عفونت دندان‌ها رنج می‌برند. این دسته از افراد می‌توانند از دهان‌شویه برای رفع بوی بدن دهان و دندان استفاده کنند.

دهان‌شویه یکی از محصولات بهداشتی است که هم می‌توان به‌صورت روزانه آن را مصرف کرد و هم می‌توان برای درمان بیماری‌های دهان و دندان از آن استفاده نمود. دهان‌شویه محلولی مایع است که با مواد تشکیل‌دهنده‌ای که دارد باعث ضدعفونی‌کردن دهان و ازبین‌بردن باکتری­های دهان می‌شود. مصرف این مایع بهداشتی به‌گونه‌ای است که فرد مصرف‌کننده آن را درون دهان خود غرغره می‌کند و با این مایع دهان خود را شست‌وشو می‌دهد.

در حالت کلی باید گفت هیچ‌چیز مانند مسواک و نخ دندان نمی‌تواند بهداشت دهان و زیبایی دندان ها را تأمین کند؛ اما برای پاکیزگی بیش‌تر دهان دندان، استفاده از دهان‌شویه در طی روز توصیه می‌شود.

بهترین دهانشویهمعرفی بهترین دهان‌شویه‌ های ایرانی و خارجی

دهان‌شویه‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها باتوجه‌به عواملی می‌توانند جز بهترین دهان‌شویه‌ها محسوب شوند. برای مثال افرادی که دچار بیماری‌های لثه، خشکی و بوی بددهان هستند، می‌توانند با تجویز پزشک بهترین دهان‌شویه مناسب دهان خود را تهیه کنند. در بسیاری از مواقع مصرف بهترین دهانشویه خارجی و یا ایرانی باخاصیت میکروب‌زدایی بالا، تأثیر مطلوبی بر بهداشت دهان و دندان دارد.

معمولاً بهترین دهانشویه های خارجی یا ایرانی برای افرادی که دچار بیماری‌های لثه‌ای هستند، دهان‌شویه حاوی کلرهگزیدین است. این دهان‌شویه به لثه‌ها آسیب وارد نمی‌کند و مصرف آن می‌تواند سلامت لثه‌ها را تضمین کند. دهان‌شویه  کلرهگزیدین یک دهان‌شویه ضدعفونی‌کننده است که برای سلامت دندان و ازبین‌بردن التهابات لثه مؤثر عمل می‌کند. در اکثر داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌ها  بهترین دهان‌شویه ایرانی و خارجی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها را می‌توان جز مناسب‌ترین دهان‌شویه دانست که باعث پاکیزگی بیش‌تر دهان و دندان می‌شود.

حال که با ویژگی­ها و مزایای استفاده از دهانشویه آشنا شدید، در ادامه به معرفی بهترین دهان‌شویه‌های ایرانی و خارجی می‌پردازیم.

  • دهانشویه ایرانی ایرشا

چنانچه به دنبال بهترین دهانشویه ایرانی بسیار قوی برای جلوگیری از پوسیدگی دندان هستید، این برند دها‌شویه انتخاب بسیار جذابی است. با استفاده از این دهانشویه می­توانید بهداشت دهانی را به‌راحتی رعایت کنید.

  • دهانشویه ایرانی ایرشادهان شویه چند منظوره فارمد

دها‌شویه ایرانی فارمد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی سیگاری است. همچنین این محصول، دهانشویه مناسبی برای کسانی که تحت درمان ارتودنسی هستند، است.

  • دهان شویه خارجی میسویک مدل Dental Plaque

دها‌شویه خارجی میسویک بهترین انتخاب برای ازبین‌بردن جرم دندان است. با استفاده منظم و روزانه از این دهانشویه می‌توانید به‌راحتی جرم دندان را از بین ببرید.

  • دهان شویه خارجی اورال- بی مدل Lasting Freshness

دهانشویه اورال بی که یک برند خارجی بسیار با کیفت در تولید محصولات بهداشتی دهان و دندان است که بدون شک بهترین دهانشویه خارجی جهان را تولید کرده است. با استفاده منظم و روزانه از این دهانشویه می­توانید به‌تدریج شاهد سفیدشدن مینای دندان و ازبین‌رفتن رنگ ناشی از مصرف مواد غذایی شوید. همچنین این دها‌شویه از پوسیدگی دندان‌های شما جلوگیری می‌کنند.

دهان شویه خارجی اورال- بی مدل Lasting Freshnessمزایای استفاده از دهان‌شویه

استفاده از دهان‌شویه در کنار نخ دندان و مسواک‌زدن دارای مزایای زیادی است که در ادامه به مزایای استفاده از دهان‌شویه می‌پردازیم.

  • پیشگیری از کرم‌خوردگی

بهترین دهانشویه‌ های ایرانی و خارجی حاوی موادی هستند که مانع از پوسیدگی دندان و کرم‌خوردگی می‌شوند. این دهان‌شویه‌ها مینای دندان را تقویت می‌کنند و از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری می‌نماید. کرم‌های موجود در دندان با مصرف دهان‌شویه می‌تواند از بین برود و سلامت دندان‌ها را مهیا کند.

  • سلامت لثه

دهان‌شویه‌ها دارای انواع مختلفی هستند که به‌سلامت لثه کمک زیادی کرده و در ازبین‌بردن باکتری و میکروب‌های روی لثه مؤثر عمل می‌کنند. خوشبو بودن دهان با نفس تازه از مزیت‌های دیگر دهان‌شویه است که نفس شما با مصرف آن تازه می‌شود و دهان شما را خوشبو می‌کند.

  • التیام بخشیدن به آفت‌های دندان

درد‌هایی که در دهان ایجاد می‌شوند بسیار سوزش و درد به همراه دارند. با مصرف دهان‌شویه به‌خاطر میکروب‌زدایی که دارد می‌توانید این آسیب‌ها را تسکین دهید. آفت‌هایی که در دهان ایجاد می‌شوند به دلایل مختلفی است که شست‌وشوی دهان با دهان‌شویه می‌تواند در ازبین‌بردن این آفت‌ها مؤثر عمل کند.

بهترین دهانشویه خارجی

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد