معرفی بهترین دندانپزشکان تهران

معرفی بهترین دندانپزشکان تهران

معرفی بهترین دندانپزشکان تهران

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به‌سلامت دهان و دندان خود اهمیت زیادی می‌دهید، پس احتمالاً با این سؤال مواجه شده‌اید که چگونه یک دندانپزشک خوب در تهران پیدا کنید؟ دندانپزشکی یکی از حرفه‌های اساسی و مهم در حوزه سلامت است که یکی از مهم‌ترین حوزه‌های پزشکی و افزایش روزافزون بیماران در جامعه و نیاز به خدمات پزشکی محسوب می‌شود. در این مقاله، قصد داریم بهترین دندانپزشک های تهران را به شما معرفی ‌کنیم تا بتوانید این خدمات را بهتر انجام دهید.

اسمایل استایل (Smile Style Dentistry) یک تیم تخصصی دندانپزشکی (دکتر امیرحسین ابوالبشری و دکتر محمدرضا ابوالبشری) است که با استفاده از مدرن‌ترین روش‌ها و فناوری‌های روز دنیا خدمات ایمپلنت، زیبایی طرح لبخند دندان و غیره را به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی های بهترین دندانپزشکان تهران

دندانپزشکان خوب باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا توجه و علاقه مخاطب را به خود جلب کنند. همچنین باید نکات دیگری را رعایت کرد تا بیمار بتواند با سلامت روحی و جسمی دوران، دوره درمانی خود را به پایان برساند. انتخاب دندانپزشک مستلزم ویژگی‌هایی است که اگر به دنبال بهترین دندانپزشک در تهران هستید، ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید.

  • تحصیلات و دانش بهترین دندانپزشک

بهترین دندانپزشکان در زمینه دندانپزشکی تحصیلات و مهارت بالایی دارند. دارندگان مدرک دکتری دندانپزشکی و رشته‌های تخصصی مانند جراحی دهان و فک و صورت، ایمپلنتولوژی و غیره از تخصص‌های این افراد است.

  • تجربه و مهارت بهترین دندانپزشک

بهترین جراحان دندانپزشکی تجربه و مهارت خوبی در کار دندانپزشکی دارند. داشتن تجربه و یادگیری مهارت‌های جدید همواره می‌تواند دندان‌پزشکان را تبدیل به برترین دندان‌پزشک کند.

  • فناوری و تجهیزات پیشرفته بهترین دندانپزشک

یک دندانپزشک خوب در تهران از تجهیزات و فناوری پیشرفته استفاده می‌کند. آنها با روش‌ها و تکنیک‌های جدید آشنا هستند و از ابزارهایی مانند اشعه ایکس دیجیتال، لیزرهای دندانپزشکی استفاده می‌کنند.

  • داشتن یک گروه مجهز متخصص

دندانپزشکان مجموعه اسمایل استایل با تیمی از کادر درمان ماهر و باتجربه در تهران کار می‌کنند. این تیم شامل دستیاران دندانپزشکی، بهداشت حرفه‌ای و تکنسین‌هایی است که به ارائه خدمات بهتر به بیماران کمک می‌کنند. می‌توان گفت که تیم تخصصی اسمایل استایل با داشتن دندانپزشکان باتجربه‌ یکی یا تجربه­ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در تهران هستند که می­توانند به زیبایی لبخند شما قوت ببخشند. تیم زیبایی دندان ما متشکل از بهترین دندانپزشکان ایران است.

 

  • نهادینه‌سازی روابط بین‌الملل

دندانپزشکان مجموعه اسمایل استایل گاهی در کنفرانس‌ها و سمینارهای بین‌المللی شرکت می‌کنند و تجربیات خود را با همکاران بین‌المللی خود به اشتراک می‌گذارند. روابط بین‌الملل این امکان را به دندان‌پزشکان مجموعه اسمایل استایل می‌دهد که آخرین روش‌ها و فناوری‌های دندانپزشکی را دریافت کنند.

طرح لبخند با دکتر امیرحسین ابوالبشری

یکی از پزشکان بسیار معروف تهران که امروزه به دلیل ایجاد طرح لبخندی بسیار جذاب و متفاوت در میان زیبا جویان محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است، دکتر امیرحسین ابوالبشری است.

دکتر امیرحسین ابوالبشری متخصص طراحی لبخند و دندانپزشک زیبایی است که به‌راحتی می‌توانید تمامی خدمات مربوط به زیبایی دندان‌ها را به ایشان بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید. تمامی خدمات زیبایی دندان مانند: لمینت دندان و کامپوزیت، اصلاح لثه و بریج، سفیدکردن دندان، افزایش طول دندان، ارتودنسی و غیره را می‌توانید در دندانپزشکی اسمایل استایل تحت‌نظر امیرحسین ابوالبشری انجام دهید.

برای مشاهده نمونه‌های طراحی طرح لبخند دکتر امیرحسین ابوالبشری، از صفحه گالری دیدن نمایید.

نمونه لمینت سرامیکی دکتر امیرحسین ابوالبشری

نمونه لمینت سرامیکی دکتر امیرحسین ابوالبشری

دکتر محمدرضا ابوالبشری، متخصص پروتز و ایمپلنت‌های دندانی

دکتر محمدرضا ابوالبشری متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی است که می­توانید تمامی خدمات زیبایی دندان، اصلاح طرح لبخند و جایگزینی دندان‌های ازدست‌رفته را نزد ایشان انجام دهید. چنانچه برای شما کیفیت خدمات دندانپزشکی بسیار اهمیت دارد و از آن دسته از افرادی هستید که بسیار به کیفیت اهمیت می‌دهید، پیشنهاد ما به برای انجام خدمات دندانپزشکی، دکتر محمدرضا ابوالبشری است.

برای بهره‌مندی از خدمات دکتر محمدرضا ابوالبشری در دندانپزشکی اسمایل استایل، کافی است تا با شماره 982122560393+ تماس حاصل کرده و یا در سایت رزرو نوبت کنید.

ایمپلنت دندان

نمونه ایمپلنت دندان دکتر محمدرضا ابوالبشری

ویژگی‌های بارز دکتر امیرحسین و محمدرضا ابوالبشری

همواره در میان دندانپزشکان مطرح برخی از آن‌ها دارای ویژگی­های بسیار جذابی هستندکه آن­ها را ازدیگر دندانپزشکان متمایز می­کند. به طور خلاصه، از دیگر ویژگی‌های دکتر محمدرضا ابوالبشری و دکتر امیرحسین ابوالبشری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتباط مؤثر با بیماران
  • احترام به حریم خصوصی بیمار
  • همدلی و صبر در برابر نگرانی‌ها و ترس‌های بیماران
  • توانایی آموزش و اطلاع‌رسانی به بیماران در مورد بهداشت دهان و دندان
  • درمان دندان به‌صورت کاملاً تخصصی و با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا

 چگونه یک دندانپزشک خوب در تهران پیدا کنیم؟

در حال حاضر ممکن است اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های بهترین دندانپزشکان تهران داشته باشیم. اما چگونه می‌توان بهترین دندانپزشکان را با استفاده از این معیارها شناسایی کرد؟ دندانپزشک موردنظر باید دارای تخصص‌های خاصی باشد و مطب و بهترین کلینیک دندانپزشکی از این قاعده مستثنی نیستند. روش‌هایی برای تأیید کلی این استانداردها و تأیید هر یک وجود دارد:

·        شهرت دندانپزشک

اطلاعات زیادی را می‌توان از دندانپزشکان و کلینیک‌های مجرب با درخواست به دست آورد. چند نکته قطعاً مشخص خواهد شد و با سؤال از متقاضیان مختلف می‌توانید از مزایا و معایب این کلینیک مطلع شوید. همچنین، برای یافتن بهترین‌ها، می‌توانید از افراد در مورد تجربیاتشان بپرسید.

·        بازدید از کلینیک دندانپزشکی

بهتر است قبل از پرسیدن سؤال یا انجام هر کار دیگری به دفتر مراجعه کنید و شخصاً آن را ببینید؛ بنابراین، با صحبت با دندانپزشک موردنیاز و بررسی کار آنها، می‌توانید اطلاعات منحصربه‌فردی به دست آورید.

·        استفاده از تجربه‌های بیماران دیگر

همه افراد قطعاً حتی یک‌بار نزد دندانپزشکان زیادی رفته‌اند. متقاضیان می‌توانند با یافتن افرادی که تجربه مراجعه به کلینیک موردنظر را دارند از تجربیات آنها استفاده کنند.

·        گوگل و سایر شبکه‌های اجتماعی

امروزه مردم تجربیات و اطلاعات خود را در شبکه‌های اجتماعی و گوگل به اشتراک می‌گذارند. خواندن نظرات و تحقیقات در مورد بهترین دندانپزشکی اسمایل استایل و بهترین دندانپزشک در تهران می‌تواند راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکان باشد. می‌توانید با مراجعه به سایت اسمایل استایل تیم پرقدرت دونفره متشکل از دکتر محمدرضا ابوالبشری و دکتر امیرحسین ابوالبشری را مشاهده کرده و اطلاعات مفیدی در خصوص تخصص هر پزشک به دست بیاورید.

از اینستاگرام دکتر امیر حسین ابولبشری دیدن کنید!

عکس‌های قبل و بعد در شبکه‌های اجتماعی

امروزه تقریباً همه مشاغل عکس‌های قبل و بعد از خدمات خود را به‌عنوان نمونه در شبکه‌های اجتماعی خود آپلود می‌کنند. مهم‌ترین معیار افراد، کیفیت کار و برآورده‌شدن انتظارات آنهاست. سطح و کیفیت کار دندانپزشکان را از این تصاویر مشاهده می‌کنید. می‌توانید با مراجعه به سایت اسمایل استایل عکس‌های قبل و بعد مراجعه‌کنندگان دکتر محمدرضا ابوالبشری و دکتر امیرحسین ابوالبشری مشاهده کنید. کافی است وارد صفحه نمونه کارها شده و تمامی عکس‌ها ویدئوها را مشاهده کنید تا از کیفیت بالای خدمات دندانپزشکی مجموعه اسمایل استایل مطمئن شوید.

دندانپزشک در تهرانبهترین دندانپزشک تهران کیست؟

دندانپزشکی یکی از سخت‌ترین، حساس‌ترین و طاقت‌فرساترین کارها است. ازاین‌رو لازم است که دندانپزشکان با مسئولیت‌پذیری بالا وارد این حرفه ‌شوند. دندانپزشکان خوب معمولاً مسئولیت‌های خود را می‌پذیرند و بدون توجه به درد دل و بی‌حوصلگی آنها را انجام می‌دهند.

همان‌طور که گفتیم در  Smile Style Dentistry بهترین دندانپزشکان تهران با جدیدترین تکنیک‌های دنیا خدمات دندانپزشکی مهمی مانند ایمپلنت، پروتز دندان کامل و متحرک، لمینت دندان، زیبایی دندان و خدمات دیگر را ارائه می‌دهند. تیم تخصصی اسمعیل استیل به سرپرستی دو برادر به نام‌های دکتر محمدرضا ابوالبشری و دکتر امیرحسین ابوالبشری، روند درمان را با کمترین درد در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

دکتر محمدرضا ابوالبشری متخصص پروتز و ایمپلنت دندان، زیبایی دندان از هیئت‌علمی و شورای تخصصی دانشگاه تهران و دکتر امیرحسین ابوالبشری، دندانپزشک زیبایی و متخصص طراحی لبخند، دارای فلوشیپ زیبایی از آمریکا است.

 

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد