معرفی یکی از بهترین متخصصین ایمپلنت دندان در تهران

دکتر ایمپلنت دندان در تهران

معرفی یکی از بهترین متخصصین ایمپلنت دندان در تهران

یک متخصص ایمپلنت با داشتن ویژگی‌ها و تخصص کامل در این زمینه کمک می‌کند تا تمام مشکلات مربوط به بی‌دندانی به بهترین نحو ممکن رفع شود. همان‌طور که مطلع هستید بخش‌های مختلف خدمات دندان شامل جراحی و پروتز می‌شود و منظور از بهترین متخصص ایمپلنت تهران نیز کسی است که تجربه لازم در انجام این کار را به همراه داشته باشد تا در هر زمانی که به جراح احتیاج بود بتواند ایمپلنت دندان و دیگر خدمات مربوطه را با تخصصی که دارد انجام دهد. در ادامه این مقاله از سایت اسمایل استایل قصد داریم موارد بیشتری دراین‌رابطه بیان کنیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها ما را همراهی کنید.

ایمپلنت دندانپزشکی زیبایی

ایمپلنت دندان در دندانپزشکی Smile Style

دلیل اهمیت میزان مهارت متخصص ایمپلنت؟

به‌خوبی از این موضوع مطلع هستید که تمام خدمات مربوط به دهان و دندان با حساسیت بسیار زیادی روبرو می‌باشد و در این میان کاشت ایمپلنت دارای حساسیت بالاتری است و همین مورد نیز باعث اهمیتِ پیدا کردن انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت می‌شود.

هدف از انجام درمان ایمپلنت دندان، جایگزینی دندان‌های افتاده و زیبایی لبخند است. این کار معمولاً در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول شامل جراحی لثه که در طی آن پایه یا همان پیچ ایمپلنت را در داخل استخوان قرار می‌دهند.

پس از گذشت چندین ماه(حداقل سه ماه) و حاصل‌شدن اطمینان از سلامت لثه و این مورد که آیا پیوند موفقیت‌آمیز انجام شده روکش یا همان تاج دندان را به طور کامل در جای خود قرار می‌دهند. در این مواقع اگر متخصص و دندانپزشک نتواند تمام مراحل موجود را به‌درستی پیش ببرد امکان انجام یک پیوند موفقیت‌آمیز وجود نخواهد داشت. علاوه بر این مورد دندانپزشک وظیفه دارد تا پس از پشت سر گذاشتن تمام مراحل ایمپلنت از سلامت کامل استخوان و لثه اطمینان کامل حاصل کند.

چنانچه متخصص قصد داشته‌باشد برای افراد مسن ایمپلنت دندان را انجام دهد، در صورت تحلیل رفتن استخوان‌های فک باید این کار را از طریق تزریق پودر استخوان انجام دهد. علاوه بر این مورد کاشت پایه را باید در یک محل مناسب از استخوان فک انجام دهد.

تمام این مراحل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در بسیاری از مواقع پیش‌آمده که با انجام یک‌سری اشتباهات توسط کسانی که در این زمینه تخصص لازم ندارند آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای فرد به وجود آمده است. در چنین شرایطی باید از دقت و مهارت بالای متخصص ایمپلنت اطمینان حاصل بفرمایید که این موارد توسط تیم ما کاملاً تضمین می‌شود.

ایمپلنت دندان

دکتر محمدرضا ابوالبشری، یکی از بهترین متخصصین ایمپلنت دندان در تهران

دکتر محمدرضا ابوالبشری با شماره نظام‌پزشکی 87915 و بیش از 22سال تجربه در پروتزهای دندانی (پروستودانتیکس) با مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی(ایمپلنت، زیبایی دندان، هیئت علمی، بورد تخصصی از دانشگاه تهران) در کنار شما خواهد بود تا مشکل بی‌دندانی شما را با کمترین درد و بهترین نتیجه، برطرف کند.

به‌هیچ‌عنوان اهمیت سلامت دندان و دهان و همچنین عمل‌های جراحی و زیباسازی دندان را دست‌کم نگیرید. تمامی مراحل انجام ایمپلنت و دیگر خدماتی که برای دندان ارائه می‌شود فوق‌العاده مهم و حائز اهمیت به شمار می‌آیند. یشنهاد می‌دهیم که برای انجام ایمپلنت یا دیگر خدمات مربوط به دهان و دندان تیم حرفه‌ای و شناخته شده اسمایل استایل را در اولویت قرار دهید. دکتر محمدرضا ابوالبشری، یکی از بهترین متخصص های ایمپلنت دندان با بیش از دو دهه تجربه این قابلیت را دارد تا با بهترین روش و استفاده از دستگاه‌های به‌روز دنیا خدمات مربوط به پروتز و ایمپلنت دندانی را ارائه دهد.

برای مشاوره و دریافت نوبت، با شماره 982122560393+ تماس بگیرید و یا به راحتی در سایت، رزرو نوبت خود را انجام دهید!

ایمپلنت دندان توسط دکتر محمدرضا ابوالبشری

تماس با دندانپزشکی اسمایل استایل دنتیستری

ویژگی‌های مهم دکتر ایمپلنت در تهران چیست؟

مهم‌ترین نکته دررابطه‌با دکتر ایمپلنت در تهران برخورداری از ویژگی‌ها و مزیت‌های کافی در زمینه انجام ایمپلنت است. در چنین شرایطی است که فرد می‌تواند با اطمینان کامل و بدون هرگونه نگرانی این عمل را به متخصص ایمپلنت بسپارد. ما در ادامه برخی از این موارد را برای شما نام می‌بریم.

  • برخورداری از تجربه و دانش عملی بالا

اولین و مهم‌ترین ویژگی معتبرترین متخصص ایمپلنت در تهران داشتن تجربه و دانش عملی بالا است. همان‌طور که توضیح دادیم جراحی ایمپلنت به‌عنوان یکی از فرایندهای سخت است که به‌دقت بسیار بالایی احتیاج دارد. پس دندانپزشک علاوه بر دقت کافی باید این قابلیت را نیز داشته باشد که در صورت به‌وجودآمدن هرگونه مشکلی، تصمیم لازم را در همان لحظه برای رفع آن بگیرد. اگر متخصص ایمپلنت تسلط کاملی روی نحوه درست سوراخ‌کردن فک نداشته باشد، این امکان وجود دارد که در همان زمان عصب ناحیه صدمه ببیند و بیمار به بی‌حسی در ناحیه فک و دندان مبتلا شود. همچنین در صورتی که متخصص نتواند جراحی را به درستی انجام دهد، بیمار عوارض ایمپلنت دندان را به صورت جدی تر تجربه خواهد کرد.

علاوه بر این مورد برای فک بالا و دندان‌های جلو نیز سوراخ­کردن غیراصولی پیامدهای منفی خاص خود را به دنبال دارد. البته متخصص شناخته شده ایمپلنت در تهران به شما اطمینان می‌دهد که تمامی این موارد را به‌صورت دقیق و اصولی انجام می‌دهد.

پروتزیست دندان

دکتر محمدرضا ابوالبشری

  • استفاده از تجهیزات مناسب و به‌روز

انجام ایمپلنت با هزینه تقریباً بالایی صورت می‌گیرد و البته در برخی مواقع نیز دیده شده که بعضی از دندانپزشک‌ها سعی می‌کنند تنها با ارائه تخفیفات و قیمت‌های پایین این کار را برای افراد انجام دهند. اما باید بیان کنیم یکی از ویژگی‌های مهم هر یک از متخصص‌های ایمپلنت و همچنین بهترین متخصص ایمپلنت در تهران استفاده از تجهیزات مناسب و به‌روز دنیاست که باتوجه‌به اینکه از تجهیزات به‌روز و مواد باکیفیت برای انجام این کار استفاده می‌شود طبیعی است که هزینه بالاتری نیز از شما دریافت کنند.

چنانچه تنها برای صرف هزینه کمتر به مطبی مراجعه کنید که تخصص لازم و دستگاه و مواد مصرفی خوبی ندارند، مسلماً زیبایی دندان های شما دوام کمتری داشته و در بسیاری از مواقع باعث به‌وجودآمدن عفونت نیز می‌شود.

  • ارتباط مؤثر با مراجعه‌کننده

یکی دیگر از موارد مهم و حائز اهمیت دررابطه‌با دندانپزشک متخصص و باتجربه ایمپلنت در تهران داشتن ارتباط مؤثر با بیمار است. زمانی که برای انجام ایمپلنت به تیم حرفه‌ای و شناخته شده دکتر محمدرضا ابوالبشری مراجعه می‌کنید، متخصص مجموعه ما در وهله اول توضیحات تمام مراحل و روش کاشت ایمپلنت را به طور دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد. این موضوع باعث خواهد شد تا ترس حاصل از انجام این کار از بین برود و اطمینان کافی برای شما به وجود آید. اولین و مهم‌ترین موضوع برای دکتر محمدرضا ابوالبشری درنظرگرفتن سلامتی و وضعیت جسمانی شما و انجام بهترین جراحی ایمپلنت است.

برای داشتن لبخندی زیبا، نوبت مشاوره پروتز دندان خود را رزرو کنید!

در حال بارگذاری ...

 

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران چه کسی است؟

منظور از بهترین متخصص ایمپلنت در تهران پزشکی است که سال‌ها در زمینه دندانپزشکی عمومی تحصیلات مربوطه را پشت سر گذاشته و علاوه بر این کار چندین سال را نیز جهت گرفتن تخصص کاشت دندان و جراحی فک طی کرده است. می‌توان این‌گونه بیان کرد اکثر پزشکانی که دوره دندان‌پزشکی عمومی را پشت سر گذاشته‌اند، امکان انجام کاشت دندان را دارند، اما چنانچه در قسمت فک دچار یک مشکل جدی باشید، باید به یک جراح متخصص ایمپلنت دندان (دکتر محمدرضا ابوالبشری) مراجعه فرمایید.

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران حداقل ۳ الی ۴ سال زمان خود را به گرفتن تخصص اختصاص داده است. علاوه بر این مورد از روش‌های کاملاً ویژه و به‌روز جهت انجام جراحی فک و کاشت دندان اطلاع لازم را در اختیار داشته و می‌تواند به‌راحتی تمام مراحل ایمپلنت دندان را به‌صورت درست و اصولی انجام دهد. داشتن دانش و تجربه کامل جهت انجام ایمپلنت باعث می‌شود تا سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مشکلاتی که برای دندان و فک به وجود می‌آید نیز توسط جراح و متخصص مربوطه به بهترین نحو ممکن رفع شود.

ایمپلنت دندان قبل و بعد

نقش مهم و حائز اهمیت متخصص در انجام ایمپلنت دندان

متخصص ایمپلنت دندان نقش مهم و حائز اهمیتی جهت پشت سر گذاشتن مراحل مربوط به ایمپلنت دارد و می‌توان این‌گونه بیان کرد که اصلی‌ترین نقش در انجام این کار به عهده دکتر ایمپلنت دندان است. متخصص ایمپلنت قبل از عمل، در حین عمل و حتی پس از انجام آن دارای نقش‌های مهمی است. در قدم اول و پیش از جراحی متخصص وضعیت دهان و دندان شما را به طور کامل بررسی و این موضوع را تشخیص می‌دهد که آیا بیمار می‌تواند کاندیدای مناسبی برای انجام ایمپلنت دندان باشد یا خیر. در صورت احتیاج به جراحی پیوند استخوان ابتدا این عمل انجام خواهد شد. دراین‌بین دکتر ایمپلنت باید بیمار را به آرامش دعوت کند تا هیچ‌گونه استرس و نگرانی خاصی برای بیمار به وجود نیاید.

انجام ایمپلنت دندان در تهران با دندانپزشک متخصص برای افرادی که دندان‌های خود را ازدست‌داده‌اند یک کار فوق‌العاده ضروری و حائز اهمیت به‌حساب می‌آید، چرا که مانع از به‌وجودآمدن سایر مشکلات نداشتن دندان می‌شود. بهترین متخصص ایمپلنت با برخورداری از دانش و تجربه فوق‌العاده بالا در این زمینه می‌تواند جراحی موفقیت‌آمیزی را برای شما انجام دهد. نقش مهم و اساسی متخصص ایمپلنت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران باعث خواهد شد که از نتیجه کار و رضایت کاملی داشته باشید و برای سال‌های طولانی از ایمپلنت بدون به‌وجودآمدن هرگونه مشکل استفاده کنید.

کاشت ایمپلنت دندان

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین فوق تخصص ایمپلنت در تهران

یک دکتر متخصص و شناخته شده در خصوص ایمپلنت علاوه بر پشت سر گذاشتن دوره دندانپزشکی عمومی چندین سال را نیز به طی‌کردن دوره تخصص می‌پردازد. همین مورد باعث به‌وجودآمدن وجه تمایز او با دیگر دندانپزشک‌های معمولی خواهد شد. به این موضوع توجه داشته باشید که صرفاً گذراندن دوره تخصص نمی‌تواند مهر تأییدی بر کاربلد بودن و تجربه و مهارت پزشک جهت انجام ایمپلنت باشد. پیش از هر چیزی باید دررابطه‌با متخصص مدنظر خود تحقیقات لازم را انجام داده و از سابقه و عملکرد او باخبر شوید.

مهم‌ترین رکن زندگی سلامتی است و سلامت دهان و دندان نیز شامل این مورد می‌شود. پس نباید انجام کارهای مربوط به زیبایی دهان و دندان را به هر کسی بسپارید. از جمله ویژگی‌های مهم بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران عبارت‌اند از:

  • برخورداری از مدرک تحصیلی فوق‌تخصص

با کمی مطالعه و تحقیق به این نتیجه می‌رسید که رشته‌ای به نام ایمپلنت دندان داخل دانشگاه وجود ندارد. اما یک سری کلاس‌ها و دوره‌های دندانپزشکی در نظر گرفته شده که در داخل آن کاشت ایمپلنت را به‌صورت عملی به افراد نشان می‌دهند. بهترین متخصص ایمپلنت علاوه بر اینکه باید در یکی از شناخته‌شده‌ترین دانشگاه‌های ایران تحصیلات را پشت سر بگذارد و فارغ‌التحصیل شود؛ بلکه لازم است به گذراندن دوره‌های تکمیلی کاشت دندان نیز بپردازد. زمان مراجعه به مطب حتماً به بررسی مدرک او بپردازید و به هر میزانی که رتبه دانشگاه متخصص بالاتر باشد قطعاً عملکرد بهتری نیز به همراه خواهد داشت.

tooth implants

  • استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات دندانپزشکی

از دیگر ویژگی‌های بهترین فوق تخصص ایمپلنت در تهران مورداستفاده قراردادن دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز دنیا در مطب خود است. می‌دانید که علم دندانپزشکی هر روزه در حال پیشرفت است و یکی از ویژگی‌های مهم دندانپزشک حاذق و باتجربه باخبر بودن از تمام پیشرفت‌های مربوط به علم دندانپزشکی است تا از این طریق امکان استفاده از به‌روزترین ابزارهای دنیا برای او فراهم شود. دستگاه‌های جدید و پیشرفته به‌عنوان یکی از ابزارهای مهمی تلقی می‌شوند که بهترین متخصص ایمپلنت باید از تمام آن‌ها بهره ببرد تا کار خود را به بهترین نحو ممکن و بدون بروز کوچک‌ترین مشکلی انجام دهد که در چنین مواقعی بیمار نیز از نتیجه کار به‌شدت راضی خواهد بود.

همچنین بخوانید: ایمپلنت دندان چقدر طول می‌کشد؟

  • تجربه بالا در کاشت ایمپلنت

باتوجه‌به این مورد که در مطالب فوق توصیه کردیم بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران باید تحصیلات دانشگاهی و تخصصی لازم در این زمینه را داشته باشد، اما صرفاً داشتن تحصیلات در این زمینه کافی نیست و به‌هیچ‌عنوان جای تجربه عملی را نمی‌گیرد. یک متخصص خوب و کاربلد باید حداقل ۳ الی ۵ سال سابقه کاری در زمینه انجام این عمل داشته باشد. داشتن تجربه طی سال‌های متوالی این امکان را برای دندانپزشک فراهم می‌کند تا بتواند انواع مشکلات مربوط به دهان و دندان را که برای افراد رخ می‌دهد بامهارت و تجربه بسیار بالا رفع کند.

به این نتیجه می‌رسیم که تعداد سال‌هایی که دندانپزشک مشغول به انجام ایمپلنت یا دیگر روش‌های زیبای دندان است فوق‌العاده مهم به‌حساب می‌آید.

  • به‌روز نگه‌داشتن دانش خود

یکی دیگر از خصوصیت‌های مهم بهترین متخصص ایمپلنت در تهران به‌روز نگه داشتن دانش خود است. یعنی علاوه بر داشتن مدرک دانشگاهی باید بتواند دوره‌های پیشرفته و آزاد را نیز پشت سر بگذارد تا همیشه و در هر حالتی کاملا به روز و از علم دنیا جدیدترین اطلاعات را در اختیار داشته باشد. در این زمینه لازم است توضیح دهیم که دندانپزشک ایمپلنت باید جدیدترین مقالات و تحقیق‌های علمی را به طور کامل مطالعه و از آن‌ها آگاه شود و دسترسی کاملی نیز به روش‌های نوین پیدا کند.

سوالات متداول

  • چرا باید به بهترین دکتر ایمپلنت در تهران مراجعه کنیم؟

با درنظرگرفتن حساسیت بالای انجام ایمپلنت تنها یک متخصص شناخته شده و معتبر امکان انجام این کار به بهترین نحو ممکن را دارد.

  • بهترین روش انتخاب متخصص ایمپلنت در تهران کدام است؟

می‌توانید با مشاهده اطلاعات کلی دکتر محمدرضا ابوالبشری در سایت اسمایل استایل دررابطه‌با مواردی همچون تحصیلات، تجربه، خدمات و غیره به اطلاعات مهمی دسترسی پیدا کنید. همچنین با مشاهده نمونه کار پروتز و ایمپلنت دندانی در صفحه رسمی اینستاگرام دکتر محمدرضا ابوالبشری اطلاعات مفیدی در خصوص میزان مهارت بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران به دست خواهید آورد.

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد