معرفی یکی از بهترین متخصص پروتز دندان در تهران

بهترین متخصص پروتز دندان در تهران

معرفی یکی از بهترین متخصص پروتز دندان در تهران

بهترین متخصص پروتز دندان در تهران به فردی نسبت داده می‌شود که در زمینه نصب دندان‌مصنوعی و جایگزین‌کردن آن تخصص لازم را در اختیار داشته باشد و در نهایت نیز مورد تأیید انجمن دندانپزشکان قرار گرفته شود. پیش از هر چیزی باید این نکته را توضیح دهیم که منظور از پروتز دندان همان عملیات جایگزینی و ترمیم آن است که در دندانپزشکی اسمایل استایل دنتیستری توسط دکتر محمدرضا ابوالبشری انجام خواهد شد. این خدمات شامل مواردی همچون کاشت دندان‌مصنوعی، روکش، ایمپلنت دندان و بریج دندان می‌شود.

البته لازم است این نکته را بیان کنیم که بهترین متخصص پروتز دندانی باید این قابلیت را داشته باشد که تمامی مراحل لازم جهت پروتز را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام دهد. در ادامه این مقاله از دندانپزشکی اسمایل استایل مطالب بیشتری دررابطه‌با یکی از بهترین پروتزیست های دندان تهران (دکتر محمدرضا ابوالبشری) ارائه خواهیم داد پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نکاتی دررابطه‌با بهترین متخصص پروتز دندان در تهران

با انجام تحقیقات و بررسی‌های مناسب می‌توانید بهترین متخصص پروتز دندان را پیدا کنید. آن دسته از متخصص‌های پروتزی که در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند در طی سال‌های متوالی آموزش‌ها و تجربیات بسیار تخصصی جهت کاشت پروتز و دیگر خدمات به دست آورده‌اند. به همین دلیل نیز می‌توانند تمامی خدمات پروتز را به بهترین نحو ممکن در اختیار شما قرار دهند.

در زمان مراجعه به پروتزیست دندان تهران پیش از هر چیزی متخصص یک برنامه‌ریزی دقیق ارائه می‌دهد و طبق مشاوره‌ها و پیشنهادها از سوی متخصص به خواسته مد نظر خود می‌رسید.

برای پروتز دندان چه متخصصی را انتخاب کنیم؟

ممکن است بسیاری با خود این تفکر را داشته باشند که پروتز دندان یک عمل بسیار ساده است، اما تعداد بیمارانی که پس از پشت سر گذاشتن پروسه ایمپلنت و پروتز به مشکل‌های متفاوت و گوناگون دچار می‌شوند ثابت کرده که نداشتن تخصص کافی در این زمینه می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیر زیادی را برای بیمار به وجود آورد.

برخی از دندانپزشکان به دلیل نداشتن تخصص لازم سعی می‌کنند با ارائه قیمت‌های بسیار پایین عمل ایمپلنت و کاشت دندان را برای افراد انجام دهند و البته تعداد بیمارانی که به دنبال هزینه پایین هستند نیز بسیار زیاد است. در اکثر مواقع، انجام عمل جراحی به صورت ارزان توسط افرادی که تجربه پایینی دارند صورت می‌گیرد و این امر آسیب‌های زیادی برای شما به وجود می‌آورد؛ در نتیجه برای ازبین‌بردن این اثرات منفی باید هزینه هنگفت دیگری پرداخت کنید.

تماس با دندانپزشکی اسمایل استایل

قطعاً اگر این کار توسط متخصص پروتز دندان صورت گیرد باتوجه‌به این موضوع که تسلط کاملی روی محل و زاویه قرارگیری ایمپلنت و دیگر مسائل مربوطه دارد قطعاً این کار را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که علاوه بر انوع پروتز دندان و محل قرارگیری آن موارد مهم و حائز اهمیت دیگری همچون زاویه ایمپلنت از نظر فاکتورهای متعددی مانند مکانیکال، نیروی وارده به ایمپلنت وغیره بسیار مهم و حیاتی به شمار می‌آیند.

tooth implants

پروتز دندان در اسمایل استایل

همچنین بخوانید: بهترین کلینیک زیبایی دندان در تهران کجاست؟

مزایای انجام پروتز دندان توسط دکتر محمدرضا ابوالبشری چیست؟

دکتر محمدرضا ابوالبشری به‌عنوان بهترین متخصص پروتز دندان در تهران این قابلیت را دارد تا از بهترین و مناسب‌ترین روش جایگزینی دندان از دست رفته برای شمااستفاده کند. علاوه بر این مورد روکش‌های مناسب و درجه یک را انتخاب کرده و تخصص و تجربه لازم در این زمینه را دارد. پس بدون اطلاع از آموزش و تحصیلات متخصص پروتز دندان خوب هرگز برای انجام این کار مراجعه نکنید. از جمله ویژگی‌های بهترین متخصص پروتز دندان ثابت و متحرک دکتر محمدرضا ابوالبشری، عبارت‌اند از:

  • استفاده از بهترین نوع پروتز متناسب با نیاز شما

زمانی که برای انجام پروتز دندان به اسمایل استایل مراجعه می‌کنید، دکتر محمدرضا ابوالبشری پس از مشاوره بهترین روشی که می‌تواند بی‌دندانی شما را درمان کند، به شما پیشنهاد خواهد داد. قطعاً این موضوع موجب می‌شود تا نتیجه قابل قبول‌تری از درمان خود دریافت می‌کنید. پروتزهای دندانی به‌عنوان یک روش فوق‌العاده ویژه و پیشرفته و صدالبته مؤثر جهت جایگزین‌کردن دندان‌های ازدست‌رفته افراد به شمار می‌آیند. فوق تخصص پروتز دندان در تهران باتوجه‌به تخصص و دانش و تجربه بسیار بالای خود به‌درستی تشخیص می‌دهد که آیا استفاده از پروتز و ایمپلنت دندانی برای فرد مراجعه‌کننده مناسب است یا خیر و درصورتی‌که احتیاج باشد نوع و نحوه استفاده از آن را نیز به طور دقیق تعیین خواهد کرد.

بهترین و مناسب‌ترین ایمپلنت‌های دندانی از جنس متریال‌های فوق‌العاده با کیفیتی همچون تیتانیوم هستند. ایمپلنت‌هایی که کیفیت بالایی به همراه دارند از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی همچون سازگاری با بافت زنده دهان و مقاومت در مقابل فشار و استحکام بالا برخوردار هستند. متخصص بهترین متخصص پروتز دندان در تهران باتوجه‌به درنظرگرفتن موارد مهمی همچون نیازها و شرایط شما بر اساس دانش و تجربه خود و باتوجه‌به اینکه در طول سال افراد متفاوتی به او مراجعه می‌کنند، بهترین نوع ایمپلنت دندان را برای شما در نظر می‌گیرد.

دندان مصنوعی ژله ای اسمایل استایل

  • مورداستفاده قراردادن بهترین روکش دندان

بهترین متخصص پروتز دندان در تهران (دکتر محمدرضا ابوالبشری) از بهترین نوع روکش دندان را برای فرد استفاده می‌کند تا در نهایت بهترین نتیجه درمانی را دریافت کنید. پوشش‌هایی که برای ایمپلنت استفاده می‌شود شامل روکش تمام فلز، روکش سرامیکی دندان، روکش pfm و روکش زیرکونیا است. شناخته‌شده‌ترین متخصص پروتز دندانی باید شناخت کامل و دقیقی از شرایط و نیازهای درمانی هر فرد داشته باشد تا بتواند بر اساس آن بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کند. توجه داشته باشید که بهترین روکش دندان باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد.

  • استحکام و مقاومت لازم: روکش دندان باید مقاومت لازم و کافی را در برابر عواملی همچون فشار و شکستگی داشته باشد و برای مدت‌زمان طولانی نیز دوام پیدا کند.
  • طبیعی و زیبایی: روکش انتخاب شده و مدنظر باید به‌صورت کاملاً طبیعی با دیگر دندان‌های موجود تطبیق پیدا کند و به طور کامل با رنگ، شکل و اندازه دندان‌های اطراف همخوانی لازم به همراه داشته باشد. این امر نقش مهم و حائز اهمیتی جهت به‌دست‌آوردن ظاهر طبیعی و زیبایی دندان‌ ها دارد.
  • سازگاری با بافت‌های زنده: روکش در نظر گرفته شده برای دندان باید سازگاری فوق‌العاده خوب و منحصربه‌فردی با لثه و بافت‌های زنده دهان داشته باشد تا از این طریق مانع از بروز برخی عارضه‌ها همچون التهاب لثه یا تحریک بافت شود.

پروتز دندان اسمایل استایل

  • استفاده از بهترین بریج یا پل دندانی

دکتر محمدرضا ابوالبشری به‌عنوان بهترین متخصص پروتز دندان در غرب تهران از مناسب‌ترین و ویژه‌ترین پل یا بریج دندان را مورداستفاده قرار می‌دهد تا از این طریق موفق به دریافت نتیجه کاملاً مطلوب و ایدئال برای بیمار خود شود. انواع بریج‌های موجود شامل معمولی یا سنتی، بریج کانتی لور، بریج بر پایه ایمپلنت و بریج مری لند می‌شود که بهترین متخصص پروتز دندان در تهران گزینه مناسب و معقول را برای بیمار خود انتخاب می‌نماید. به عبارتی، متخصص مجموعه اسمایل استایل در این کار تخصص و تجربه لازم را دارد و می‌تواند بریج دندان را به‌گونه‌ای در لثه قرار دهد که کاملاً مستحکم و ثابت در سر جای خود قرار بگیرد و به‌هیچ‌عنوان دچار جابه‌جایی در داخل دهان نشود.

پروتز بریج دندان

همین امروز برای درمان بی‌دندانی خود وقت رزرو کنید!

در حال بارگذاری ...

  • تخصص و تجربه لازم

برخورداری از تخصص و تجربه لازم از دیگر ویژگی‌های بهترین متخصص پروتز دندان در تهران به‌حساب می‌آید که البته این موضوع برای تمام متخصصان پروتز اهمیت بالایی به همراه دارد. چرا که این موضوع تأثیر زیادی روی کیفیت و موفقیت نهایی درمان پروتز دندان می‌گذارد. متخصصان در زمینه انجام پروتز با داشتن تخصص و تجربه کافی، دانش فنی و علمی بالا، برنامه‌ریزی و اجرای صحیح درمان سعی در ارائه بهترین خدمات ممکن را به افراد دارند. این امکان فراهم است تا با به‌کارگیری تکنیک‌های روز دنیا مواد و تجهیزات کاملاً پیشرفته بهترین و مناسب‌ترین روش را جهت جایگزینی دندان‌های ازدست‌رفته یا آسیب‌دیده در نظر بگیرند.

دکتر محمدرضا ابوالبشری با بیش از چند دهه تجربه در ایجاد طرح لبخندی زیبا، قطعاً با موارد مختلف و متنوعی روبرو شده‌اند و باتوجه‌به اطلاعات کاملی که در اختیار دارند قادرند تا با به‌کارگیری بهترین راه‌حل‌ها نیازهای مربوط به بیمار را رفع کنند.

  • برخورداری از آموزش و تحصیلات

فراموش نکنید که متخصص پروتز دندان خوب قبل از هر چیزی دارای تحصیلات معتبر و آموزش مناسب در زمینه انواع پروتز‌های دندانی است. تمامی افرادی که در زمینه دندانپزشکی و مشکلات مربوط به آن فعالیت می‌کنند، باید از دانشگاه‌ها و مؤسسات معتبر فارغ‌التحصیل شده و مدرک و گواهینامه مورد تأیید را نیز در اختیار داشته باشد.

  • برخورداری از مهارت‌های فنی لازم

دکتر محمدرضا ابوالبشری به‌عنوان بهترین متخصص پروتز دندان در تهران از مهارت‌های فنی بالا و دقت لازم در کار برخوردار است. فراموش نکنید که داشتن توانایی کافی برای طراحی دقیق پروتزهای دندانی به همراه انتخاب مواد فوق‌العاده مناسب همچنین تنظیم‌کردن دقیق رنگ و شکل و در نهایت اجرای صحیح آن به‌عنوان مهارت‌های فنی لازم برای بهترین متخصص پروتز دندان به‌حساب می‌آید.

  • توجه به تمام جزئیات

دکتر محمدرضا ابوالبشری به جزئیات کار دقت کافی دارد و از این طریق می‌تواند تمام جوانب درمانی را در نظر بگیرد. به‌صورت کاملاً دقیق و اصولی شکل و رنگ دندان‌های اطراف را با دندان‌های پروتزی تطبیق داده و اطمینان حاصل می‌کند که با یکدیگر همخوانی لازم را دارد یا خیر که در نهایت یک نتیجه طبیعی و زیبا ارائه دهند.

  • به‌روز بودن با تمام تکنولوژی‌های جدید

دندان‌پزشک متخصص، دکتر محمدرضا ابوالبشری به‌عنوان فوق تخصص پروتز دندان در تهران باید با تمام تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته جهت پروتزهای دندانی آشنا است‌. علاوه بر این مورد، توانایی استفاده از تجهیزات پیشرفته را دارا بوده و می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی برای افراد ایجاد کند.

بریج دندان

انجام پروتز دندان در دندانپزشکی اسمایل استایل

همان‌طور که ملاحظه کردید نکات و مطالب لازم دررابطه‌با بهترین متخصص پروتز دندانی در تهران را شرح دادیم. در پایان باید مجدداً یادآور این موضوع شویم که اگر صرفاً برای پرداخت هزینه کمتر، انجام این عمل مهم و حائز اهمیت را به یک دندانپزشک عادی یا فردی که در این زمینه تخصص ندارد بسپارید، ممکن است با آسیب‌های بسیار زیادی روبرو شوید و عوارض پروتز دندان گریبان‌گیر شما شود.

توصیه می‌کنیم به یک متخصص شناخته شده در این زمینه مراجعه فرمایید و مشکل دندان از دست رفته‌تان را یک بار برای همیشه رفع کنید. اگر به یک پروتزیست مجرب نیاز دارید، توصیه می‌کنیم با تماس با شماره‌ 021-22560391 و یا رزرو نوبت در سایت، توسط دکتر محمدرضا ابوالبشری معاینه شوید.

تفاوت دندانپزشک با متخصص پروتز چیست؟

افرادی که به‌عنوان دندانپزشکان عمومی تلقی می‌شوند در حوزه‌های مختلفی همچون مراقبت‌های دندانی متداول و سایر فرایندهای دندانی جزئی مانند پر کردن دندان مهارت لازم را در اختیار دارند. البته برخی از این دندانپزشک‌ها سعی کردند تا در دیگر فرایندهای متفاوت دیگر نیز آموزش‌های لازم را پشت سر بگذارند.

اما بهترین متخصص پروتز دندان در تهران و سایر افرادی که در این زمینه تخصص دارند، معمولاً در حوزه‌های متفاوتی همچون جایگزینی و ترمیم دندان‌ها و به‌کارگیری انواع مختلف پروتز دندان به طور تخصصی آموزش‌دیده‌اند.

در هر زمانی که دندان به جایگزینی یا جراحی نیاز داشته باشد در وهله اول باید از یک متخصص پروتز دندان مشاوره لازم را دریافت کنید و از این طریق از نحوه درمان نیز به طور کامل مطلع خواهید شد. در چنین شرایطی یک درمان مؤثر و باکیفیت با درنظرگرفتن خواسته شما انجام خواهد شد. در نهایت نیز این درمان نتایج بلند مدتی داشته و می‌تواند لبخند زیبایی به شما هدیه دهد.

در این قسمت نیز باید بیان که یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی بین متخصص پروتز دندان در تهران و دندانپزشک عمومی شامل این موضوع می‌شود که متخصص پروتز در زمینه انجام عمل جایگزینی دندان و بازگرداندن سلامت مجدد و عملکرد آن فعالیت می‌کند، اما سایر دندانپزشکان عمومی تمرکز خود را روی ترمیم دندان و اطمینان از سلامت و سالم‌بودن آن می‌گذارند.

سؤالات متداول

  • چرا مراجعه به یک متخصص پروتز دندان دارای اهمیت است؟

دندان و زیبایی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پس اگر به یک متخصص شناخته شده در این زمینه مراجعه نکنید ممکن است اثرات جبران‌ناپذیری برای شما به وجود آید. دکتر محمدرضا ابوالبشری با بیش از 22 سال سابقه در پروتز های دندانی ازجدیدترین متد روز دنیا برای جایگزینی دندان از دست رفته شما استفاده می­کند و جذاب ترین لبخند را به شما هدیه می­دهد.

  • پروتز دندان شامل انجام چه عمل‌هایی می‌شود؟

پروتز دندان شامل موارد گوناگونی همچون ایمپلنت دندان، بریج دندان و روکش خواهد شد که بنابه‌درخواست شما و مشکلی که دارید متخصص پروتز یکی از آنها را انتخاب می‌کند.

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد